bird

در سالیان اخیر بازاریابی الکترونیکی رشد فزاینده ای داشته است. یکی از دلایل رشد آن، رشد برق آسای اینترنت، فناوری اطلاعات  و فضای مجازی در سراسر دنیا می باشد. یکی از ابعاد مهم در بازاریابی اینترنتی، استفاده از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد. در مطالب این مجموعه نیز به چگونگی استفاده از تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی می پردازد.

مطالعه این مطالب را به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری(رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، ام بی ای و دیگر رشته ها) و کلیه علاقه مندان بازاریابی و فعالان صنعت توصیه می کنیم.

بهترین و بدترین ساعات پست گذاری در شبکه های اجتماعی

بهترین و بدترین ساعات پست گذاری در شبکه های اجتماعی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
بهترین و بدترین ساعات پست گذاری در شبکه های اجتماعی

بهترین و بدترین ساعات پست گذاری در شبکه های اجتماعی

بازاریابی و فروش از طریق شبکه های اجتماعی (بازاریابی اینترنتی) قوانین خاص خودش را دارد و هر کسی با هر روشی ... ادامه مطلب ↓↓↓

وب 2: تعریف مشخصات شبکه های اجتماعی

وب 2: تعریف مشخصات شبکه های اجتماعی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
وب 2: تعریف مشخصات شبکه های اجتماعی

 

شاید قبلا واژه وب2 را شنیده باشید، اما این به چه معناست؟ این عبارت اغلب به تیم اورلی نسبت داده شده که یک رهبر فکری برای آینده فن آوری بود. درمقاله ای ... ادامه مطلب ↓↓↓

شالوده شبکه های اجتماعی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
شالوده شبکه های اجتماعی

 

فضای شبکه های اجتماعی مانند آتشفشانی است که ناگهان و بدون هیچ هشداری فوران می کند. در عرض چند سال، ما در حال دیدن توسعه همیشگی فعالیت ها، کانال ها، فن ... ادامه مطلب ↓↓↓

امار شگفت انگیز شبکه های اجتماعی

امار شگفت انگیز شبکه های اجتماعی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
امار شگفت انگیز شبکه های اجتماعی

قبل از اینکه که ما تعریف شبکه های اجتماعی را مطرح کنیم، آن را به عنوان پدیده ای پیچیده پذیرفته ایم. ذات توسعه پذیر وب سایت ها، خدمات ورفتارها ... ادامه مطلب ↓↓↓

اقتصاد اعتباری در شبکه های اجتماعی

اقتصاد اعتباری در شبکه های اجتماعی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
اقتصاد اعتباری در شبکه های اجتماعی

 

در وب 2.0 کاربران به یکدیگر به عنوان اطلاعات اعتماد می کنند . همان طوری که قبلا گفتیم ، بسیاری از فعالان در شبکه های اجتماعی حقوقی دریافت نمی کنند ،اما ... ادامه مطلب ↓↓↓

زندگی در شبکه های اجتماعی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
زندگی در شبکه های اجتماعی

چیزی که تحت عنوان شبکه های اجتماعی امروزه رایج و ممکن است، توسط پیشرفت های اینترنت ساخته شده است. هر روز تأثیر شبکه های اجتماعی توسعه یافته ... ادامه مطلب ↓↓↓

آمار بازدید سایت

امروز170
دیروز301
این ماه9127
کل بازدیدها527188

  • IP شما در اینترنت: 3.239.57.87
  • مرورگر شما: Unknown
  • نسخه مرورگر:
  • سیستم عامل شما: Unknown

6
نفر آنلاین

پنج شنبه, 09 فروردين 1403 13:11

فرم ورود به سایت