bird

اقتصاد اعتباری در شبکه های اجتماعی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
اقتصاد اعتباری در شبکه های اجتماعی

 

در وب 2.0 کاربران به یکدیگر به عنوان اطلاعات اعتماد می کنند . همان طوری که قبلا گفتیم ، بسیاری از فعالان در شبکه های اجتماعی حقوقی دریافت نمی کنند ،اما آنها سودمند می شوند زیرا احترام و شناخت دیگر کاربران را به دست می آورند. این بازخورد مثبت ،اقتصاد اعتباری را خلق می کند ،جایی که ارزشی که مردم با یکدیگر مبادله می کنند مانند دلار،یورو و پوند با ارزش دانسته می شود. در نظر بگیرید هنگام تصمیم گیری خرید، رتبه بندی و امتیاز دهی پیشنهادی کاربران دیگر چه ارزش بالایی دارد. مانند Amazon Reviews، eBay's Reputation Ranking و بسیاری از اشکال دیگر که برای شما منابع اعتماد پذیر اطلاعاتی فراهم می کنند.

یکی از تحلیل گران با اشاره به این سیستم رتبه دهی ودیگر شرایطی که باعث تمرکززدایی فرآیند تصمیم گیری می شوند، از اعتماد افراطی نام می برد. هنگامی که سازمان ها کنترل خود را روی کاربران و مصرف کنندگان انتقال می دهند، این واژه به اعتماد بخشیدن به دیگران اشاره می کند . این اعتماد به این دلیل افراطی است که شرکت کنندگان در آن ارزیابی نشده اند . هرکسی که آنلاین باشد می تواند در تصمیم گیری،ایجاد و اصلاح مطالب، انتشار دانش و رتبه بندی کیفیت محتوا شرکت کند. این اعتماد سازمان ها را توانمند می کند تا از منابع و خبرگی موجود در سازمان خود فراتر روند. هرچند آنها تا حدودی در خطر قرار می گیرند: آیا فعالیت هایی که توسط این توده ها صورت می گیرد از نوع مثبت است ؟ چرا برخی از اعتمادها گسترده می شوند؟ اینجا این به علت اقتصاد اعتباری می باشد. همه می توانند شرکت کنند و همه موظف به حفاظت از محتوا هستند.علاوه بر این، کسانی که شرکت می کنند، به عنوان کاربران پرقدرت نوعی "اعتبار خیابانی" کسب کرده و اعتبار آن ها تضمین می شود.

وب 2.0 اساسا واژه ای است که همه راه ها را در اینترنت توسعه یافته در بر میگیرد (از زمان وب 1.0). این پیشرفت دنیایی را می سازد که ما تحت عنوان شبکه های اجتماعی می شناسیم . از آنجایی که شبکه های اجتماعی بدون در نظر گرفتن این شالوده عملیاتی نمی باشد، اولین مولفه حمایت در زنجیره ارزش شبکه های اجتماعی این است که ما همواره درباره قدم بعدی صحبت می کنیم. بسیاری از ویژگی های وب 2.0 از طریق شبکه های اجتماعی رشد کرده اند. شبکه های اجتماعی به صورت شبکه شده، ساخته شده در جوامع متصل و مرتبط و دارای خلق مشترک هستند.

منتظر نظرات شما در مورد این مطلب هستیم

 

e-max.it: your social media marketing partner

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آمار بازدید سایت

امروز21
دیروز153
این ماه4013
کل بازدیدها58541

  • IP شما در اینترنت: 107.22.118.242
  • مرورگر شما: Unknown
  • نسخه مرورگر:
  • سیستم عامل شما: Unknown

2
نفر آنلاین

یکشنبه, 02 مهر 1396 04:57

تبلیغات سایت

 

فرم ورود به سایت